Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Εύη Κορώνη: "Να αγριεύω από έρωτα"




Άγριες σκέψεις.
Άγριες λέξεις.
Άγρια συναισθήματα.


Τι τρομαχτικοί που γίνονται οι άνθρωποι
όταν αποκαλύπτουν το γυμνό τους
πρόσωπο.
Πως το "γεια σου" μαζεύει το χαμόγελο του
και το μαχαίρι σε κρατά σφιχτά· χέρι.
Θα έπρεπε να μη τρομάζω
με όλα αυτά
αφού, ηθοποιός είμαι εξάλλου.
Θα έπρεπε να τα έχω συνηθίσει τα προσωπεία.
Επέλεξα όμως να πορεύομαι
σε τούτη τη ζωή, σαν
ένα μεγάλο παιδί.
Να αγριεύω μόνο, όταν από έρωτα
το κορμί μου πλημυρίζει
Να χτυπώ, μονάχα τα χείλη μου
επάνω στο ποθητό κορμί.


Έτσι αγριεύω εγώ
και έτσι ζω, μέσα στο δικό σας πόλεμο.


ΠΗΓΗ:https://greekpoetics.blogspot.gr/2017/12/e-k-n.html

Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.